آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی

بیشتر در دکوراسیون داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرد. اغلب کاربرد این آجر در نمای داخلی رایج نیست و به عنوان یک سبک کلاسیک شناخته میشود. ولی در حال حاضر طراحان دکوراسیون  داخلی با بررسی علوم جدید و طراحی های جدید به منظور ایجاد نقاط متفاوت در منزل یا سازمان ها از آجر دکوراتیو به عنوان یک پوشش بهره ببرند.

آجر دکوراتیو بیشتر به عنوان بخشی از دیوار استفاده میشود. لازم به است که، بدانید تا حد زیادی کاربرد آجر دکوراتیو به عنوان یک لایه پوش دیوار بوده و نقش آن در استحکام برای دیوار بسیار کم است. در ادامه مطلب برای شما شرح میدهیم که آجر دکوراتیو در چه مکان هایی مورد استفاده قرار میگیرد.

آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی کافی شاپ و رستوران ها

اغلب استفاده از آجر دکوراتیو، در کافی شاپ ها و رستوران ها با هیچ محدودیتی مواجه نیستند. میتوانید شما با کمک یک طراح متخصص دکوراسیون، با استفاده از این آجر بهترین دیزاین را برای کافی شاپ یا رستوران خود درست کنید، و زیبایی خارق العاده ای به دکوراسیون خود ببخشید. به این نکته توجه کنید آجر دکوراتیو  یک پوشش معمولی به حساب نمیاید و میتواند سبک های گوناگونی را در دکوراسیون داخلی شما به وجود بیاورد.

پنل دیواری از نوع آجر دکوراتیو

در حال حاضر پنلهای دکوراتیو در هر نقش و طرح متفاوت دربازار وجود دارد. پنل های دکوراتیو به دلیل شکل آجری آن نصب و اجرای آن راحت است.  این آجرها در طیف های رنگی زیادی وجود دارد و شما به سلیقه خودتان میتوانید هر طرح و رنگی را میخواهید را انتخاب نمایید.

آجر دکوراتیو در پذیرایی

اگر اتاق پذیرایی شما کوچک است. موقعی که از آجر دکوراتیو در دکوراسیون خود بهره بگیرید این مشکل شما به راحتی حل میشود. باید گفت بافت زیبای این آجر باعث میشود پذیرای کوچک شما به چشم بزرگ دیده شود.

مناسب برای دکوراسیون مدرن و سنتی

همان طور که قبلا گفته شد، آجر دکوراتیور، به دلیل طرح ها و نقش های مختلفی که دارد در طراحی دکوراسیون های مدرن و سنتی از آن بهره میگیرند. این آجر از زیبایی بی نظیری برخوردار است و به همین دلیل استفاده از این آجر در دکوراسیون های سنتی و مدرن، به آن مکان زیبایی دو چندان میبخشد.

برای دیوارهای داخلی و خارجی نما

آجر دکوراتیو، به دلیل مقاومت و استحکام و زیبایی آن، در نماهای بیرونی و داخلی ساختمان و حتی درساختمان های اداری استفاده میشود. این آجر خاص در برابر گرما سرما، بارندگی بسیار مقاوم بوده و جذب آب آن بسیار کم است.

استفاده در محیط های اداری

آجر دکوراتیو به دلیل این که در بین ظاهر زبانزد است و این آجر طول عمر بالایی دارد و از همه مهم تر زود کثیف نمیشود، در محیط های اداری به کار گرفته میشود. این آجر به دلیل ظاهر خاصش در مکان های اداری بیشترین کاربرد را دارا است.